Potong Gaji ???



                                     Haiiiiiiiiii..




Keorang buat apa tu ?Hoho..ayat tak boleh pakai..cuiii..Hari ini aku rasa stres sangat !!Why ?Kenapa ???Begini ceritanyaaaaa..

Apa perasaan keorang bila tiba-tiba gaji keorang kena potong ?di potong kerana kita ada hutang ke hape aku boleh terima tapi kalau di potong suka-suka..Oh My God !!!Menangis wehhh..merana jiwa tau ka..

Minggu lepas gaji aku di potong sebab bayar hutang pelanggan yang cabut lari tak bayar hutang dia yang almost Rm500!!Mana aku nak carik Rm500 tu ?penat carik uiiiii..

Then hutang tu tak lunas lagi Manager aku pulak Wechat bagitau bahawa jika suka-suka keluaq duit dari kaunter untuk beli barang ke ape without keizinan dari dia maka gaji akan di potong..Hurmmmm..Sedihhh..

Bila Manager cakap macam tu aku
"ehh..kalau tiba-tiba perlukan duit untuk beli sesuatu macam mna"?
Dah la dia tu kalau call belum tentu jawab,masuk opis pun seminggu sekali je then Wechat pun hari ini Wechat tahun depan baru balas..Hufff !!Bengang aku..

Lama-lama aku pun tak tahan.Kerja penat-penat tapi suka-suka je gaji di potong..Gaji beribu tak apa juga,Ini tak..Cukup-cukup untuk aku bayar sewa rumh,bila air dan lampu,dan bil Tm.Emmmm..sebau je la..




No comments