AKU SEBENARNYA SEDANG BERSEDIH

Hai Dreamers..
Aku saja up entry banyak-banyak supaya new feeds kat blog keorang penuh.Ahaha..Jangan marah..
Sebenarnya hari ini ada berita sedih yang aku nak sampaikan.Aku pun tak tau la kenapa benda ni jadi di saat getir.Sedih wokey *Pinjam bahu.Aku nak nangis jap*.
Cehhhh!!Sudah-sudah la tu Mimi.Engkau ni memang banyak drama la.Pang pala sat g.. *Tskk*.Keorang mesti tertanya kenapa la aku sedih ?What happend to me ?
Kikih..Aku saja bagi suspen.Sebenarnya Internet aku kat rumah dah kena potong sebab 2 bulan tak bayak.Haaa..Ambik kau,padan muka.Aku dengan housemate aku ada pasang internet kat rumah.Alaa..Tm je pun.Ambik pakej yang paling murah iaitu Rm110 tapi sekarang harga dah naik sebab GST so total every month yang perlu di bayar Rm116.60.Mahal wooo..
Biasanya bil Tm,bil air dan bil lampu aku bayar 2 bulan sekali,sebabnya nak tunggu bil air dulu.Hoho..Tapi selama aku bayar Tm 2 bulan sekali tak ada masalah pun.Internet tetap boleh pakai kerana internat tu limit Rm350.Tapi tak tau semalam masa aku syok layan sinetron tiba-tiba pulak no internet conection.Ingatkan aku je yang tak boleh buka internet tapi semua orang dalam rumah tu.Adessss..Sedih !!
Aku restart internet,restart komputer tak boleh jugak.Aku try tunggu sekejap kot-kot boleh tapi tetap tak boleh.Akhirnya,aku tarik selimut dan tidoq.Habis ceqita..
Pagi tadi aku try buka kat hp tetap jugak tak boleh.Aku tak puas hati aku cuba la call TM dan sah internet kat rumah dah kena potong.But why ?Masa aku pokai la Tm nak potong..Potong la Time aku lagi banyak duit ke..Kiki..Kesimpulannya kat rumah tak ada internet sampai aku dapat gaji iaitu 6/9..Seksa tak ?Ahaha..

5 comments