WORDLESS WEDNESDAY | KUCING KESAYANGAN

7/29/2015 01:33:00 PM

Hai Dreamers..

Alahaii..Sedih aku rasa hari ini sebab kucing aku bernama Niki mati.Dulu Niki ni pernah hilang lepastu 2 hari kemudia datang balik.Mungkin selama 2 hari tu dia cari jalan balik ke rumah kot.
Hari ini Niki mati.Aku pun tak tau kenapa..kemarin pagi aku balik kerja aku tengok dia macam lemas je.Aku biarkan je la.Pagi tadi aku tengok keadaan dia makin teruk.Aku tengok dari keadaan dia macam keracunan je..Siapa la yang sangup buat..Emmmmm..Sedihnya.

You Might Also Like

6 Motivation

  1. Niki...sedihnya...cantiklah..putih ye warna bulunya..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aha..putih bulunya.Kucing jlanan je..org pungut pastu bagi kat saya.. :-)

      Delete
  2. Sedihnya kucing mati, I feel U! =(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Emmm..mmg sdih..Seharian mngis..dh trbiasa blik rumh ade 2 ekor yg tunggu..skrg seekor je lgi..

      Delete

Advertise

Mimi Story